19 Eylül 2018 Çarşamba

Emniyet Kemeri Takmazsam Ne Olur? - Herkes izlemeli

Merhaba sevgili dostlar. Tüm hayatınız boyunca bilmeniz ve uygulamanız gereken bir eğitim videosu ile karşınızdayım. Bu eğitim videosunda, emniyet kemeri takmanın önemini ve takmamanın yol açtığı olumsuz sonuçları göreceksiniz.



İddia ediyorum, videoyu sonuna kadar izleyince, bundan böyle yola çıkmak üzere aracınıza bindiğinizde ilk yapacağınız şey EMNİYET KEMERİNİZİ TAKMAK olacaktır.



Ayrıca, yine çağımızın en büyük hastalığı olan seyir halinde cep telefonu kullanmanın yol açtığı olumsuz durumlara şahit olacaksınız.



Ve yine iddia ediyorum ki; videoyu sonuna kadar izleyince, bundan böyle yola çıkmak üzere aracınıza bindiğinizde cep telefonunuz çaldığında, cevap vermek için ya aracınızı kenara çekeceksiniz veya aracınızı kenara çekeceksiniz.



Dedik ya Eğitim ŞART diye. Bu önemli, güncel ve her zaman işimize yarayacak videoyu izleyelim, izletelim



Lütfen videoyu sonuna kadar izleyiniz.



Sizlerden isteğim kanalımıza abone olmanız, bu videoları beğenmeniz ve çevrenize ve üyesi olduğunuz gruplarda abone olmaları konusunda önermenizdir.

Şimdiden teşekkür eder, iyi seyirler dilerim.



Unutmayın; Eğitim ŞART :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder